سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

مدیر مدارس فوتبال رئال مادرید: با این علاقمندی رویانیان به توسعه پرسپولیس، دورنمای همکاری روشن است

  مدیر مدارس فوتبال باشگاه رئال مادرید گفت: برای همکاری با آکادمی باشگاه پرسپولیس و دایر کردن کمپ و مدارس فوتبال رئال مادرید به ایران سفر کردم.

خوآکین درباره سفرش به ایران بعد از جلسه با نمایندگان پرسپولیس افزود: با توجه به اینکه شرکت فروغ سپهر پاسارگاد نماینده رسمی باشگاه رئال مادرید در ایران است، به دعوت این شرکت و همچنین شرکت SIS که اسپانسر باشگاه پرسپولیس است به ایران سفر کردیم و امیدواریم توافق های خوبی بر اساس مذاکرات قبلی داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است بازدیدی از امکانات سخت افزاری پرسپولیس داشته باشیم و راه های همکاری با آکادمی باشگاه پرسپولیس و انتقال تجارب و دانش در حوزه رده های پایه را بررسی کنیم.

خوآکین تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سایه این همکاری کمک خوبی برای توسعه تیم های پایه فوتبال پرسپولیس داشته باشیم. ما در سراسر جهان مدارس فوتبال دایر  می کنیم و هدف ما این است که علاقمندان به فوتبال بویژه استعدادهای برتر از سنین نونهالی در سایه اصول حرفه ای فوتبال رشد و پیشرفت کرده، با مکتب و سبک فوتبال رئال مادرید نیز آشنا شوند.

مسوول فونداسیون مدارس فوتبال رئال مادرید خاطرنشان کرد: می دانیم که باشگاه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا است و این نشان می دهد که پرسپولیس دارای پتانسیل بالایی برای رشد در تمام زمینه ها است. ما امیدواریم بتوانیم در گفتگوهایی که با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آقای رویانیان خواهیم داشت به توافق های خوبی برای همکاری به منظور توسعه فوتبال پرسپولیس بویژه در تیم های پایه و آکادمی برسیم و تجارب خود را در اختیار این باشگاه بگذاریم.

وی در پایان افزود: در همین راستا پیش از این، از حساسیت و علاقمندی آقای رویانیان به توسعه زیر ساختی فوتبال و رشد تیم های پایه با خبر شده ایم که انگیزه ما را بیشتر کرده و باعث می شود دورنمای این همکاری را روشن ببینیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: